Subject: Rally Estonia 2025 taotlus
From: Silver Kütt <[email-masked]>
To: Tagne Tähe <[email-masked]>
Cc: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 14:45:30 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere Tagne,

Käesolevaga saadame WRC Rally Estonia 2025 taotluse.

Lisan emailile kaasa ka liiklusskeemid ja kiiruskatsete lingi.

Lugupidamisega,

Silver Kütt
Sporting Manager

Rally Estonia｜Estonian Autosport Events MTÜ

Mob:   +372 5624 4666｜E-mail:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.rallyestonia.com/> rallyestonia.com ｜ 
<https://www.facebook.com/rallyestonia/> facebook.com/ 
<https://www.facebook.com/rallyestonia/> rallyestonia｜ 
<https://twitter.com/RallyEstonia> twitter.com/RallyEstonia｜ 
<https://www.instagram.com/rallyestonia/> instagram.com/ 
<https://www.instagram.com/rallyestonia/> rallyestonia

Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes 
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja 
teavitage saatjat.

This message is confidential and intended only for the addressee. If you 
have received this message by mistake, inform the sender and delete the 
message.